• Inloggen
  • Geen producten in je winkelmand.

KOOP DEZE CURSUS

 

Cold calling: een term die bij de meeste verkopers wel bekend is. Het is benaderen van personen die (nog) geen relatie hebben met jouw bedrijf en de producten die jij hebt aan te bieden. Dit wordt niet altijd gezien als het leukste werk, omdat veel mensen al snel de telefoon weer ophangen. Toch zijn er genoeg manieren om het makkelijker, leuker én efficiënter te doen!

Er zijn verschillende psychologische trucjes om ervoor te zorgen dat degene die je belt niet meteen de telefoon weer op de haak gooit. Zo kun je bijvoorbeeld meteen iemand bij zijn of haar naam noemen, waardoor het gesprek meteen persoonlijker voelt. Daarnaast is het belangrijk om voornamelijk gesloten vragen te stellen, zodat er niet van het onderwerp kan worden afgedwaald.

In de cursus ‘cold calling’ leer je onder andere wat voor tactiek je het beste kunt gebruiken om nieuwe klanten te vinden, maar ook wat je kunt doen als je het werk liever uit handen geeft. Kortom: deze cursus is ideaal om cold calling niet alleen beter, maar ook leuker te laten worden!

Cursusoverzicht

Koud bellen 00:00:00
Certificaat van deelname (gratis)
Cursus Koud Bellen 00:00:00

CURSUS REVIEWS

N.A

ratings
  • 5 sterren0
  • 4 sterren0
  • 3 sterren0
  • 2 sterren0
  • 1 sterren0

GEEN RECENSIES GEVONDEN VOOR DEZE CURSUS.

KOOP DEZE CURSUS
  • 79.00
  • 365 Dagen
67 STUDENTS ENROLLED